MENTRUM

Megújult a TV Paprika arculata

Szeptember elsejétől vadonatúj arculattal jelentkezik Magyarország kedvenc főzőcsatornája, a TV Paprika.

A csatorna új logóval és filozófiával várja a nézőket, mely nem csak a főzés örömére hívja fel a figyelmet, hanem arra is bíztat, hogy minél több minőségi és kreatív idő töltsön együtt a család és a barátok.

A főzés és az étkezés a hétköznapi kultúránk része, olyan érték, amelyet a TV Paprika arculatában és műsoraiban fennállása óta töretlenül képvisel. Az új megjelenés képi és zenei hangulata megerősíti, hogy az együtt töltött minőségi idő mennyire értékes és fontos.

A csatorna logója és betűtípusa is megváltozik, de az új logó nem szakít teljesen a hagyományokkal. A sárga színű, tévére utaló piktogram eltűnik, helyét egy kör forma veszi át, mely az új arculat elemeinek képi világában központi szerepet tölt be.

De nem csak a TV Paprika külsője változik meg, hiszen október 2-án indul a vadonatúj formátumú „Jöttünk, láttunk, főztünk” című saját gyártású produkciónk, melyben 5 gasztroblogger méri össze tudását Havas Dóra, és Bede Róbert segítségével.