MENTRUM
Ifjúsági

Havi nézettség: 2021. április

Megindult az átrendeződés a hazai gyerekcsatornapiacon.

Néhány hónapja, mikor betette a lábát a hazai piacra a tiniket megcélzó TeenNick, akkor egyesek kudarcnak ítélték meg a csatornát. Úgy tűnik az idő a ViacomCBS-t igazolta, áprilisra ugyanis növekedésnek indult a közönségaránya. Ez a növekedés leginkább a hónap második felében vehető észre, de már a 15. héten is meglódulni látszott. Úgy tűnik itthon a Nick brand egy könnyen eladható és mindenki által ismert név. Talán hamarosan jön a Nickmusic is kicsiny hazánkba?

A további három Nick-csatorna is növelni tudta közönségarányának számát. Őket követi a Minimax és a JimJam párosa, ami csak azt bizonyítja, hogy korábban a JimJam hazai piacon való megerősítése nem volt hiábavaló, ám ezt sajnos a Megamax kárára kellett tenni. A Cartoon Network nagy harcot vívott a JimJammel, ami a heti eredményeken is meglátszik. Ennek köszönhetően döntetlenre sikerült az áprilisi csatájuk.

4-14-es korosztály, egész nap, közönségarány (SHR), április

1. Nickelodeon 8.65%
2. Nicktoons 6.4%
3. Nick Jr. 6.25%
4. Minimax 3.37%
5-6. JimJam 2.22%
5-6. Cartoon Network 2.22%
7. Disney Csatorna 1.82%
8. TeenNick 1.5%
9. Boomerang 1.42%
10. TV2 Kids 0.52%

4-14-es korosztály, heti bontás, közönségarány (SHR), április

14. hét, 04.05-04.11

Nickelodeon 8.8%
Nicktoons 5.9%
Nick Jr. 5.5%
JimJam 2.3%
Cartoon Network 2%
Disney Csatorna 1.9%
Minimax 1.8%
Boomerang 1.8%
TV2 Kids 0.6%
TeenNick 0.4%

15. hét, 04.12-04.18

Nickelodeon 7.4%
Nicktoons 7%
Nick Jr. 5.4%
Cartoon Network 2.6%
Minimax 2.4%
JimJam 2.4%
Disney Csatorna 1.3%
Boomerang 1.2%
TeenNick 0.9%
TV2 Kids 0.6%

16. hét, 04.19-04.25

Nickelodeon 9.6%
Nicktoons 6.8%
Nick Jr. 5.9%
TeenNick 2.4%
Minimax 2.2%
Cartoon Network 1.9%
Disney Csatorna 1.8%
JimJam 1.6%
Boomerang 1.2%
TV2 Kids 0.4%

17. hét, 04.26-05.02

Nickelodeon 8.8%
Nick Jr. 8.2%
Nicktoons 5.9%
Minimax 3.1%
JimJam 2.6%
Cartoon Network 2.4%
TeenNick 2.3%
Disney Csatorna 2.3%
Boomerang 1.5%
TV2 Kids 0.5%