MENTRUM
Ifjúsági

Jön a JimJam magyar adása

2020-tól kifejezetten a magyar piacra szánt adásrenddel jelentkezik a JimJam.


2018-ban arculatot váltott a 2-5 éveseknek szánt gyerekcsatorna, 2020-ban pedig régiós adásról helyivé váltanak át. Ezt azt jelenti, hogy az eddigi több országban egyszerre sugárzott adás helyett Magyarország saját adásváltozatot kap, saját stratégiával. Mindezt Málnay B. Levente, az AMC Networks Central Europe (a JimJam anyacége) vezetője jelentette be szerdán a Big Picture tévés konferencián Budapesten - számolt be róla a Kreatív.

Ennek következtében a reklámértékesítés megkezdődhet a csatornán. A bejelentés részeként kiderült az is, hogy 2020 márciusától reklámok is láthatóak lesznek a műsorok közt a mostani reklámmentes adás helyett. Az adásidő értékesítéséért az R-Time felel, mely több gyerekcsatornáért is felel, többekközt a Nickelodeon és a Nicktoons csatornákért, de a többi AMC-adás is ide tartozik, beleértve a Minimaxot is.