MENTRUM
Ifjúsági

A Nickelodeon megvásárolta Garfieldot

A Nickelodeon anyacége, a Viacom megvásárolta a Garfield jogait egy tévésorozat készítéséhez.

Az elhízott, lusta, szarkasztikus macska, illetve annak gazdája, Jon Arbuckle és a másik állatkája, Ubul 1976-os megjelenése óta töretlen népszerűségnek örvend, nem csoda hát, hogy a Nickelodeon lecsapott a jogokra.

Jim Davis lasagna evő macskája népszerűségét mi sem fejezhetné ki legjobban annál, hogy a képregényeken született, és bár azóta is jelennek meg újabb nyomtatott történetek, már a tévét is meghódította több sorozattal is, illetve a mozis kalandok sem idegenek Garfield számára. A Viacomnak nagy tervei vannak a frissen vásárolt jogokkal, a hírek szerint ugyanis új termékeket szeretne a piacra dobni, mindamellett, hogy egy új animációs sorozat is szerepel a tervek közt.

"Ez a vétel egy újabb lépést jelent az evolúciónkban, annak érdekében, hogy a gyerekek első megállója a legjobb új tartalmakért és karakterekért mi legyünk, ezért hihetetlenül örülünk annak, hogy Garfield csatlakozik a globálisan is növekvő franchise listánkhoz és bemutathatjuk ezt a menő cicát a rajongók egy új generációjának." - mondta Brian Robbins, a Nickelodeon elnöke.